сряда, 11 юли 2007 г.

Crazy Blakes

та такаааа.... срещнали се едно време на един ъгъл, на две небезизвестни софийски улици, не толкова случайно, едни седем блейки ....

Двете: Жана и Яна - да не си помислите, че така се казват, съвсем не. Кръстили ги така по имената на две диско-ракети, на които тези две блейки много напомняли ... Между другото Жана ли беше, Яна ли, но едната в последствие бе промотирана в ранк Главата - на който му трябва, знае защо :)

Ани: освен че твори проучвания със скоростта на светлината, прави страхотни торти и честичко-честичко, къде доброволно, къде не, ни посреща утях си ту на кафе, ту на нещо по -силно.

Дидо: освен че колоезди, снима, играе перфектно ролята на водоноска, не се дава в танците на Жана и Яна, има и много други качества, за които от скромност няма да споменаваме...

Кирчо: ... ако не е той, ужас - ужас: организира, пазарува, въвежда ред ... за другите по - интересни неща няма да споменавам на обществени места :РРР
Върви неотлъчно в bundle с белия автобус.

Владинко: той върви неизменно в комплект с Франческа, с която така са си научили номерата, че само те си ги знаят :) Горд собственик на червения автобус с разните му там подобрения - за които от сръндзълък няма да кажа, пък!

Ася: пълна мистерия... :)

каква ще е историята по - нататък зависи от всички вас седемте ...

Хайде, банда, на добро писане!

5 коментара:

ani каза...

аз възнамерявам малко да си почина от писане, че сигурно вече ви досадих с моите бликащи мисли, под влияние на не-чилийското вино и летните емоции:)

та само да отбележа, че идеята ми харесва и да направя уточнението, че винаги сте добре дошли у нас и никога не съм ви канила недоброволно (аз може и да изглеждам сговорчив близнак, но акцендентът ми в крайна сметка е в риби, а луната в рак, така че ако не искам да направя нещо доброволно, можете да сте сигурни, че ще намеря начин да не го направя:))))

така че, let the music play, и очаквам да чета вашите вдъхновени мисли и измислички:))

Ves каза...

Коментар от Жана (май това съм аз... :)))

Ихааааа, още едно поле за изява, освен танци сега ще падне и едно писанееее.... :))

Ася Павлова каза...

Даааамммм .... сега се очаква Главата да измисли правилата - като например, в този блог задължително се играе на "Шайки и стражари" и всеки е длъжен да търси коментарите на другите. Да видим кой ще е отличникът в това занимание :Р

Ves каза...

Уууупс, всъщност съм Яна :)))))))))

Ася Павлова каза...

Браво, немери себе си най - сетне - хихихихи...