петък, 21 март 2008 г.

Четене/писане и други подобни

Не приемайте буквално написаното от мен, че мълчанието е знак за съгласие. С удоволствие бих прочела какво мислите по разните му там предложения, които генерираме с Ани, а убедена съм, че и тя ще се накефи. Пишете си на воля. В крайна сметка блога си е наш с тази цел :)))) Пък и аз за разнообразие бих чела, вместо да пиша.

Хайде, някой да излезе с предложение за среща за уточняване на final touches, защото времето си напредва. Не знам хостела до кога ще ме чака да им потвърдя нощувките, така че се размърдайте.

Ани, делегирам ти правата по постинга с приблизителните сметки около пътуването. От опит знам, че любителското счетоводство ти се отдава чудесно (особено ако са включени повечко валути :)))

7 коментара:

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

Ок, аз поемам сметката за разходите - тази вечер ще я изчисля финално и ще ви пиша:)

От всички обаче, ми се иска да получа едно финално ок, за да можем да резервираме хостела. А и някоя, моля, да се заеме с купуването на автобусните билети:)

galia каза...

Да пробвам да се включа и аз! Добре, оставяме принципа "мълчанието се приема за съгласие" и вместо тихо да се възхищавам на вашата организация, да напиша едно ok. За хостела, за забележителностите, даже и за вдъхновенията:)) Нямам нищо против да купя билетите, на принципа "по един от семейство". така поне и ние ще участваме в нещо. За среща - някой да започне с първо предложение, което да можем да си доуточняваме:))

Kiro каза...

Само набързо да оставя едно ОК :) и да кажа, че няма проблеми да взема билетите (след като всички желаещи са казали да). Ще ни трябват и данни за медицинските застраховки (ЕГН, адрес, лице за контакт в България и май имаше още нещо), Мира сигурно няма да има нищо напротив да ги направи.

Kiro каза...

Гале, ще се избием :) Предлагам среща в сряда 26.03, около 18-18:30 ако всички са ОК ще уточним мястото утре.

Ves каза...

Не знам дали ще мога да се класирам за среща в сряда, тъй като имам един планиран (от моя страна), но плаващо несигурен (от другата) ангажимент :)) Утре сигурно ще имам по-добра концепция по въпроса.

Относно застраховките, предполагам, че Мира (гаджето на Миле за незапознатите) наистина може най-лесно и бързо да ни свърши работа.

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

Аз за съжаление не мога тази сряда или четвъртък, евентуално петък за среща. Но за да не провалям организацията, вие можете да се срещнете, а аз ще си дам данните без бой:)

galia каза...

малко късно реагирам, но и аз не мога в сряда. какво ще кажете за понеделник, 18.30?