петък, 14 март 2008 г.

Istanbul trip, 1-6 May

Скъпи блейчовци,

С Ани хубаво оня ден си говорихме да напишем всичко в блога. За всичко се съмнявам, че ще имам време, а и вдъхновение, поне не днес със сигурност, но ето нещо за начало:

Транспортна опция
Стана ясно, че май тоя път варианта с колите може и да не излезе. В смисъл, липсата на червения бус малко обърка безкръчмарската ни сметка. Вместо с коли, има опция за пътуване с автобус. Всеки ден има 5 редовни линии София-Истанбул на фирмата Метро. Инфо тук

Предложението от моя страна е: хващаме автобуса в 23ч на 30.04 и сутринта на 1.05 сме в Истанбул. За връщането - на 6.05 автобуса в 12ч обратно за София. Пристигане - когато тогава :)

Спане
Бях харесала едно местенце - Sinbad Hostel. Прочетох за него някъде по блоговете, не помня къде точно, но съм го запазила като фаворит. Намира се на доста централно място, walking distance от повечето забележтелности в Султанахмет, старата част на града. Днес им писах с питанка дали имат свободни стаи за датите, които сме избрали, и преди малко отговориха с ДА :)) Интерсувах се от опцията 1 тройна стая (за трите пилета :)) и 2 двойни (Галя и Тишо; Дидко и Кире, ез южуъл) {отварям голяма скоба за да отбележа кефа си, че съм админ на тоя блог и мога да си пиша и на латиница, и на кирилица, и на маймуница, и изобщо мога и да не пиша ако искам :))))))} Всички стаи са със самостоятелна баня. Цените са повече от приемливи, и изобщо като цяло ми се струва много добра опция. Очакват в скоро време да им потвърдя финално резервацията. И да доуточня как става плащането, защото на сайта не пише (ако някой намери нещо по въпроса, да ме открехне :)

Тук е мястото да си дадете коментара по въпроса. Работим на принципа "Мълчанието е знак на съгласие".

Обещавам в скоро време да накачуля всички интересни линкове, които с Аничка сме изнамерили досега. И някаква draft agenda да поспретна :)))

7 коментара:

Ася Павлова каза...

има си опция за линковете - да излизат отстрати и даже май по етикети бяха... надявам се, че я знаеш... нали си admin...

абе пиши на маймуница, ама да ти кажа кирилицата най ми се нрави... така де, нея я разбирам, а маймунски още не съм научила :P

Ves каза...

да пиле, знам я опцията за линковете, но за това трябва вдъхновение... и малко повечко време, по възможност съпроводено с кафе :))

Kiro каза...

От мен едно предложение за един дден на Босфора http://www.turkeytravelplanner.com/go/Istanbul/Sights/Bosphorus/day_tour.html

Ася Павлова каза...

спирам да чета :(
и отсега да си поръчам камъчета

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

Еее, най-накрая успях да влезна:) Не ме пуска и в сайта на Синбад, но като знам добрия вкус за места за спане на Вес, приемам без да съм го виждала:)

Засега най-много ми хареса идеята за екскурзията до Анкара, но предвид парите и 7-те дни, които трябва да й се отделят, все още не съм сигурна дали съм ок за нея:(

Екипът на Ре-стАрт БГ каза...

Според мен, Вес, местоположението на хостела е перфектно, браво! И описанието му звучи много добре - аз съм ок за 5 нощувки и съм съгласна с така предложената програма:)

Dido каза...

Аз нямам нищо против схемата. С Кире вече си се знаем:), така че потвърждавам за 1 двойна стая с WC възел. Да си призная, не знам каква е разликата между малка и голяма двойна стая. 5 нощувки са си съвсем ОК за мен и програмата ми харесва. Непременно трябва да си отделим 1 вечер за разходки из уличките на Таксим. Маниашко е!
Ето и мои снимки от преди 2 години от Истанбул:
http://picasaweb.google.bg/deyan.varbanov/2006?authkey=M9RnMp86W7A